در نشست كميته داوران كنفدراسيون فوتبال آسيا مطرح شد
 
داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان

 

تاكيد بر ضرورت تسط به زبان انگليسي براي داوران

كنفدراسيون فوتبال آسيا با ارسال نامه اي به فدراسيون هاي عضو، بر ضرورت تسط داوران به زبان انگليسي تاكيد كرد.

به گزارش سايت رسمي فدراسيون فوتبال، متن نامه ارسالي به شرح زير است:

 در نشست اخير كميته داوران كنفدراسيون فوتبال آسيا كه در تاريخ 25 تير1391 در كوالالامپور برگزار شد براين موضوع تاكيد شد كه تسلط بر زبان انگليسي مهارت مهمي است كه داوران بايد فرا بگيرند.بسياري از داوران بين المللي، متاسفانه به علت اينكه مهارت هاي مكالمه زبان انگليسي نداشتند فرصتهاي پيشرفت بيشتر را از دست دادند.

در ادامه اين نامه آمده است: كنفدراسيون فوتبال آسيا همه برنامه هاي آموزشي داوري را به زبان انگليسي ارائه مي كند.داوراني كه بر زبان انگليسي مسلط نيستند به طور كامل قادر به ارزيابي پيامها و درك اطلاعات ارائه شده در اين برنامه ها نبوده و اين يك امتياز منفي براي آنها تلقي مي شود.         بنابراين براي داوران و كمك داوران بسيار مهم است كه سطح قابل قبولي از توانايي مكالمه زبان انگليسي داشته باشند كه بتوانند در كارهاي مختلفي كه مرتبط به شغل آنها به عنوان داور بين المللي است موفق باشند.  

در پايان نامه كنفدراسيون فوتبال آسيا بر اين موضوع تاكيد كرد كه فدراسيون هاي عضو بايد توجه خاصي به تسلط زبان داوران داشته باشند . داوران و كمك داوران بين المللي فعلي و كساني كه مي خواهند به جرگه داوران بين المللي بپيوندند و تسلط بر زبان انگليسي ندارند بايد به آنها آموزش كافي داده شود تا توانايي شان را در زبان انگليسي تقويت كنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان